Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35053 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН / А.Н. Чан // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 170-171.— укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-35053 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-350532012-06-16T12:30:11Z Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН Чан, А.Н. 2005 Article Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН / А.Н. Чан // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 170-171.— укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35053 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
format |
Article |
author |
Чан, А.Н. |
spellingShingle |
Чан, А.Н. Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН Культура народов Причерноморья |
author_facet |
Чан, А.Н. |
author_sort |
Чан, А.Н. |
title |
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН |
title_short |
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН |
title_full |
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН |
title_fullStr |
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН |
title_full_unstemmed |
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН |
title_sort |
створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн асеан |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2005 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35053 |
citation_txt |
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН / А.Н. Чан // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 170-171.— укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT čanan stvorennâtaupravlínnâmížnarodnimmarketingovimseredoviŝemnarinkahkraínasean |
first_indexed |
2023-10-18T17:40:21Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:40:21Z |
_version_ |
1796142173161259008 |