Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2005
Автор: Чан, А.Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2005
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35053
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН / А.Н. Чан // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 170-171.— укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-35053
record_format dspace
spelling irk-123456789-350532012-06-16T12:30:11Z Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН Чан, А.Н. 2005 Article Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН / А.Н. Чан // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 170-171.— укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35053 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
format Article
author Чан, А.Н.
spellingShingle Чан, А.Н.
Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
Культура народов Причерноморья
author_facet Чан, А.Н.
author_sort Чан, А.Н.
title Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
title_short Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
title_full Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
title_fullStr Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
title_full_unstemmed Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН
title_sort створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн асеан
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2005
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35053
citation_txt Створення та управління міжнародним маркетинговим середовищем на ринках країн АСЕАН / А.Н. Чан // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 170-171.— укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT čanan stvorennâtaupravlínnâmížnarodnimmarketingovimseredoviŝemnarinkahkraínasean
first_indexed 2023-10-18T17:40:21Z
last_indexed 2023-10-18T17:40:21Z
_version_ 1796142173161259008