Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-35132 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-351322012-06-20T12:17:44Z Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу Латишева, О.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система экологического управления на предприятиях нуждается в усовершенствовании за счет создания служб экологического менеджмента. Показано результати досліджень сучасного стану екологічного управління та екологічного менеджменту. Визначено, що екологічне управління та екологічний менеджмент є інструментами більш ефективного і результативного впливу на стан довкілля. Доведено, що система екологічного управління на підприємствах потребує удосконалення за рахунок створення служб екологічного менеджменту. The results of researches of the modern state of ecological management had been shown. The ecological management is the instrument of influence on the state of environment. The ecological control system on enterprises needs improvement due to creation of services of ecological management. 2007 Article Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Латишева, О.В. Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу Культура народов Причерноморья |
description |
Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система экологического управления на предприятиях нуждается в усовершенствовании за счет создания служб экологического менеджмента. |
format |
Article |
author |
Латишева, О.В. |
author_facet |
Латишева, О.В. |
author_sort |
Латишева, О.В. |
title |
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу |
title_short |
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу |
title_full |
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу |
title_fullStr |
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу |
title_full_unstemmed |
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу |
title_sort |
етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132 |
citation_txt |
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT latiševaov etapistanovlennâtaístoričníperedumoviformuvannâekologíčnogomarketingu |
first_indexed |
2023-10-18T17:40:32Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:40:32Z |
_version_ |
1796142180856758272 |