Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу

Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2007
Автор: Латишева, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-35132
record_format dspace
spelling irk-123456789-351322012-06-20T12:17:44Z Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу Латишева, О.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система экологического управления на предприятиях нуждается в усовершенствовании за счет создания служб экологического менеджмента. Показано результати досліджень сучасного стану екологічного управління та екологічного менеджменту. Визначено, що екологічне управління та екологічний менеджмент є інструментами більш ефективного і результативного впливу на стан довкілля. Доведено, що система екологічного управління на підприємствах потребує удосконалення за рахунок створення служб екологічного менеджменту. The results of researches of the modern state of ecological management had been shown. The ecological management is the instrument of influence on the state of environment. The ecological control system on enterprises needs improvement due to creation of services of ecological management. 2007 Article Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Латишева, О.В.
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
Культура народов Причерноморья
description Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система экологического управления на предприятиях нуждается в усовершенствовании за счет создания служб экологического менеджмента.
format Article
author Латишева, О.В.
author_facet Латишева, О.В.
author_sort Латишева, О.В.
title Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
title_short Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
title_full Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
title_fullStr Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
title_full_unstemmed Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
title_sort етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132
citation_txt Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT latiševaov etapistanovlennâtaístoričníperedumoviformuvannâekologíčnogomarketingu
first_indexed 2023-10-18T17:40:32Z
last_indexed 2023-10-18T17:40:32Z
_version_ 1796142180856758272