Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
Показаны результаты исследований современного состояния экологического управления и экологического менеджмента. Определено, что экологическое управление и экологический менеджмент являются инструментами более эффективного и результативного влияния на состояние окружающей среды. Доказано, что система...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2007 |
Автор: | Латишева, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35132 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу / О.В. Латишева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 71-75. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки
за авторством: Кучмійов, А.В.
Опубліковано: (2012) -
Стан та напрями розвитку екологічного управління і екологічного менеджменту на підприємствах
за авторством: Латишева, О.В.
Опубліковано: (2006) -
Розвиток системи екологічного управління на підприємствах з метою забезпечення реалізації проектів сумісного здійснення
за авторством: Латишева, О.В.
Опубліковано: (2007) -
Передумови формування організаційно-економічного механізму управління агропромисловими підприємствами
за авторством: Піюренко, І.О.
Опубліковано: (2012) -
Організаційно-економічні передумови та особливості формування сфери фінансових послуг в економічній системі
за авторством: Максимець, О.А.
Опубліковано: (2011)