Лабораторія психології масової комунікації та медіа освіти
В статті викладається нова теоретична модель медіакультури як процесу перетворення знань на всіх рівнях – від окремої особи до суспільства в цілому. Абсорбційні здатності діючих в культурному полі суб'єктів охоплюють повний цикл функціонування знань. Пропонуються критерії медіакультури, заснова...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Найдьонова, Л.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35224 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Лабораторія психології масової комунікації та медіа освіти / Л.А. Найдьонова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 120. — С. 176-178. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Медіа-залежність в контексті проблеми формування медіа-культури особистості
за авторством: Мироненко, Г.В.
Опубліковано: (2007) -
Філософська парадигма екологічної освіти
за авторством: Горбань, О.В.
Опубліковано: (2004) -
Національні тенденції розвитку університетської освіти
за авторством: Ходикіна, І.Ю.
Опубліковано: (2006) -
Філософія освіти: "за" і "проти"
за авторством: Петінова, О.Б.
Опубліковано: (2005) -
Особливості розвитку університетської освіти в умовах глобалізаційних процесів
за авторством: Семів, Л.К., та інші
Опубліковано: (2006)