Філософія освіти: "за" і "проти"
В статті автор дає власне бачення проблематики філософії освіти, зокрема розглядається питання співвідношення осівти й філософії, їх взаємозв'язків та взаємозалежності. Визначається "право на існування" філософії освіти як окремої самостійної галузі філософії, окреслюються її специфіч...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | Петінова, О.Б. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35975 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософія освіти: "за" і "проти" / О.Б. Петінова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 65. — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Ф.І. Леонтович – діяч університетської освіти на півдні України
за авторством: Музичко, О.Є.
Опубліковано: (2003) -
Філософська парадигма екологічної освіти
за авторством: Горбань, О.В.
Опубліковано: (2004) -
Національні тенденції розвитку університетської освіти
за авторством: Ходикіна, І.Ю.
Опубліковано: (2006) -
Вагомий внесок в розвиток вищої освіти України
за авторством: Луцик, О.Г., та інші
Опубліковано: (2012) -
Нова парадигма освіти в умовах глобальних ризиків
за авторством: Тараненко, Г.Г., та інші
Опубліковано: (2011)