Теоретичні засади франчайзингу

Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Кіричук, З.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2010
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36053
record_format dspace
spelling irk-123456789-360532012-07-09T12:08:42Z Теоретичні засади франчайзингу Кіричук, З.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг. 2010 Article Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053 339.187.44 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Кіричук, З.В.
Теоретичні засади франчайзингу
Культура народов Причерноморья
description Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг.
format Article
author Кіричук, З.В.
author_facet Кіричук, З.В.
author_sort Кіричук, З.В.
title Теоретичні засади франчайзингу
title_short Теоретичні засади франчайзингу
title_full Теоретичні засади франчайзингу
title_fullStr Теоретичні засади франчайзингу
title_full_unstemmed Теоретичні засади франчайзингу
title_sort теоретичні засади франчайзингу
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2010
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053
citation_txt Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT kíričukzv teoretičnízasadifrančajzingu
first_indexed 2023-10-18T17:42:38Z
last_indexed 2023-10-18T17:42:38Z
_version_ 1796142276254105600