Теоретичні засади франчайзингу
Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2010
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-36053 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-360532012-07-09T12:08:42Z Теоретичні засади франчайзингу Кіричук, З.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг. 2010 Article Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053 339.187.44 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Кіричук, З.В. Теоретичні засади франчайзингу Культура народов Причерноморья |
description |
Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його
характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг. |
format |
Article |
author |
Кіричук, З.В. |
author_facet |
Кіричук, З.В. |
author_sort |
Кіричук, З.В. |
title |
Теоретичні засади франчайзингу |
title_short |
Теоретичні засади франчайзингу |
title_full |
Теоретичні засади франчайзингу |
title_fullStr |
Теоретичні засади франчайзингу |
title_full_unstemmed |
Теоретичні засади франчайзингу |
title_sort |
теоретичні засади франчайзингу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053 |
citation_txt |
Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT kíričukzv teoretičnízasadifrančajzingu |
first_indexed |
2023-10-18T17:42:38Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:42:38Z |
_version_ |
1796142276254105600 |