Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послуг
Обобщение существующих методик статистического анализа рыночных процессов и явлений позволило автору выделить группы показателей, характеризующих конъюнктуру регионального рынка туристических услуг. Кроме того, в работе конкретизируются методологические подходы к анализу цен на туристический продукт...
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автор: | Забалдина, Ю.Б. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36130 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послуг / Ю.Б. Забалдина // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 83-86. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури
за авторством: Березняк, Н.В.
Опубліковано: (2017) -
Розвиток регіональних ринків праці
за авторством: Михальченко, Г.Г.
Опубліковано: (2012) -
Стратегії та методи маркетолога туристичних послуг у проекції на споживача
за авторством: Мошковська, Г.К.
Опубліковано: (2011) -
Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору
за авторством: Коваль, В.
Опубліковано: (2012) -
Аналіз світового ринку туристичних послуг
за авторством: Осипенко, К.В.
Опубліковано: (2012)