2025-02-23T17:50:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-36145%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:50:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-36145%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:50:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T17:50:20-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Особливості формування попиту на туристичний продукт
В статье "Особенности формирования спроса на туристический продукт" рассматривается экономико-психологическая модель формирования спроса на туристический продукт. Автором на базе теории поведения потребителя разработана модель спроса на туристический продукт. Проанализирована эластичность...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Series: | Культура народов Причерноморья |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36145 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-36145 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-361452012-07-12T12:08:02Z Особливості формування попиту на туристичний продукт Горбань, Г.П. В статье "Особенности формирования спроса на туристический продукт" рассматривается экономико-психологическая модель формирования спроса на туристический продукт. Автором на базе теории поведения потребителя разработана модель спроса на туристический продукт. Проанализирована эластичность данного вида спроса по цене у различных социальных групп. В статті "Особливості формування попиту на туристичний продукт" розглядається економіко-психологічна модель формування попиту на туристичний продукт. Автором на базі теорії поведінки споживача розроблена модель попиту на туристичний продукт. Проаналізована еластичність даного виду попиту по ціні у різних соціальних груп. The economic-psychological model of demand forming on a tourist product is considered in the article "Features of demand forming on a tourist product". On the base of theory of users behavior the model of demand on a tourist product is developed by the author. Elasticity of this type of demand at price at different social groups is analyzed. 2004 Article Особливості формування попиту на туристичний продукт / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 17-19. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36145 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
В статье "Особенности формирования спроса на туристический продукт" рассматривается экономико-психологическая модель формирования спроса на туристический продукт. Автором на базе теории поведения потребителя разработана модель спроса на туристический продукт. Проанализирована эластичность данного вида спроса по цене у различных социальных групп. |
format |
Article |
author |
Горбань, Г.П. |
spellingShingle |
Горбань, Г.П. Особливості формування попиту на туристичний продукт Культура народов Причерноморья |
author_facet |
Горбань, Г.П. |
author_sort |
Горбань, Г.П. |
title |
Особливості формування попиту на туристичний продукт |
title_short |
Особливості формування попиту на туристичний продукт |
title_full |
Особливості формування попиту на туристичний продукт |
title_fullStr |
Особливості формування попиту на туристичний продукт |
title_full_unstemmed |
Особливості формування попиту на туристичний продукт |
title_sort |
особливості формування попиту на туристичний продукт |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2004 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36145 |
citation_txt |
Особливості формування попиту на туристичний продукт / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 17-19. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT gorbanʹgp osoblivostíformuvannâpopitunaturističnijprodukt |
first_indexed |
2023-10-18T17:42:50Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:42:50Z |
_version_ |
1796142284073336832 |