Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції. Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36187 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-36187 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-361872013-02-13T03:37:57Z Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України Звягінцева, О.Б. Економічні аспекти промислового виробництва Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції. Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка. Представлены результаты мониторинга маркетинговой политики коммуникаций предприятий по производству мяса и мясопродуктов Украины в области разработки и продвижения фирменного стиля предприятия и продукции. Ключевые слова: маркетинговая политика коммуникаций, фирменный стиль предприятия, торговая марка. The paper presents the results of monitoring the marketing communications policy at Ukraine’s enterprises producing meat and meat products in the field of development and promotion of corporate identity of company and products. Keywords: marketing policy of communications, corporate identity of enterprise, trade mark. 2011 Article Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36187 658.284:637.5 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економічні аспекти промислового виробництва Економічні аспекти промислового виробництва |
spellingShingle |
Економічні аспекти промислового виробництва Економічні аспекти промислового виробництва Звягінцева, О.Б. Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України Економіка промисловості |
description |
Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції.
Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка. |
format |
Article |
author |
Звягінцева, О.Б. |
author_facet |
Звягінцева, О.Б. |
author_sort |
Звягінцева, О.Б. |
title |
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України |
title_short |
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України |
title_full |
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України |
title_fullStr |
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України |
title_full_unstemmed |
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України |
title_sort |
маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів україни |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Економічні аспекти промислового виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36187 |
citation_txt |
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Економіка промисловості |
work_keys_str_mv |
AT zvâgíncevaob marketingovapolítikakomuníkacíjpídpriêmstvzvirobnictvamâsatamâsoproduktívukraíni |
first_indexed |
2023-10-18T17:42:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:42:58Z |
_version_ |
1796142290213797888 |