Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України

Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції. Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Звягінцева, О.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36187
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36187
record_format dspace
spelling irk-123456789-361872013-02-13T03:37:57Z Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України Звягінцева, О.Б. Економічні аспекти промислового виробництва Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції. Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка. Представлены результаты мониторинга маркетинговой политики коммуникаций предприятий по производству мяса и мясопродуктов Украины в области разработки и продвижения фирменного стиля предприятия и продукции. Ключевые слова: маркетинговая политика коммуникаций, фирменный стиль предприятия, торговая марка. The paper presents the results of monitoring the marketing communications policy at Ukraine’s enterprises producing meat and meat products in the field of development and promotion of corporate identity of company and products. Keywords: marketing policy of communications, corporate identity of enterprise, trade mark. 2011 Article Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36187 658.284:637.5 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економічні аспекти промислового виробництва
Економічні аспекти промислового виробництва
spellingShingle Економічні аспекти промислового виробництва
Економічні аспекти промислового виробництва
Звягінцева, О.Б.
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
Економіка промисловості
description Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції. Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка.
format Article
author Звягінцева, О.Б.
author_facet Звягінцева, О.Б.
author_sort Звягінцева, О.Б.
title Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
title_short Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
title_full Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
title_fullStr Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
title_full_unstemmed Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України
title_sort маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів україни
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Економічні аспекти промислового виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36187
citation_txt Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Економіка промисловості
work_keys_str_mv AT zvâgíncevaob marketingovapolítikakomuníkacíjpídpriêmstvzvirobnictvamâsatamâsoproduktívukraíni
first_indexed 2023-10-18T17:42:58Z
last_indexed 2023-10-18T17:42:58Z
_version_ 1796142290213797888