Стан корпоративної культури галузі машинобудування
Розглянуто сучасний стан корпоративної культури галузі машинобудування. Проаналізовано ставлення працівників і керівництва підприємств галузі до корпоративної культури. Розкрито характерні риси корпоративної культури галузі залежно від стадії розвитку підприємств. Ключові слова: корпоративна культу...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Зеркаль, А.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36188 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стан корпоративної культури галузі машинобудування / А.В. Зеркаль // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 229-234. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України
за авторством: Лазуткіна, А.В.
Опубліковано: (2011) -
Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі
за авторством: Кокодей, Т.О.
Опубліковано: (2011) -
Стан і проблеми формування ринку праці та підприємницької ініціативи молоді України
за авторством: Рудич, О.А.
Опубліковано: (2005) -
Модифікована оцінка конкурентоспроможності підприємства з видобутку запасів
за авторством: Бардась, А.В.
Опубліковано: (2009) -
Формування ентропійних потоків у процесі видобутку та переробки вугілля
за авторством: Бардась, А.В.
Опубліковано: (2007)