Філософська парадигма екологічної освіти

В статті розглядається актуальна проблема філософських підвалин сучасного педагогічного процесу, що включає в себе навчання та виховання. Визначаються філософські підвалини та виділяються ключові напрямки формування парадигми екологічної освіти, такі як валеологічний напрям, еколого-освітній напрям,...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2004
Автор: Горбань, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2004
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36315
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Філософська парадигма екологічної освіти / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 152-155. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36315
record_format dspace
spelling irk-123456789-363152012-07-18T12:10:42Z Філософська парадигма екологічної освіти Горбань, О.В. Точка зрения В статті розглядається актуальна проблема філософських підвалин сучасного педагогічного процесу, що включає в себе навчання та виховання. Визначаються філософські підвалини та виділяються ключові напрямки формування парадигми екологічної освіти, такі як валеологічний напрям, еколого-освітній напрям, напрям парадигми неруйнівної поведінки та напрямок, заснований на принципах випереджаючої освіти. В статье рассматривается актуальнейшая проблема философских оснований современного педагогического процесса, включающем в себя образования и воспитание. Определяются философские основания и выделяются ключевые направления формирования парадигмы экологического образования, такие как валеологическое направление, эколого-образовательное направление, направление парадигмы неразрушающего поведения и направление, основанное на принципах опережающего образования. In the article most important problem of the philosophic grounds of the modern pedagogical process including education is stated. The philosophical grounds are determined and the key directions of ecological education paradigm forming are emphasized. Among them valeology direction, ecology educational direction, direction of paradigm of non-destroying behavior and direction based on principles of passing ahead education. 2004 Article Філософська парадигма екологічної освіти / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 152-155. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36315 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Точка зрения
Точка зрения
spellingShingle Точка зрения
Точка зрения
Горбань, О.В.
Філософська парадигма екологічної освіти
Культура народов Причерноморья
description В статті розглядається актуальна проблема філософських підвалин сучасного педагогічного процесу, що включає в себе навчання та виховання. Визначаються філософські підвалини та виділяються ключові напрямки формування парадигми екологічної освіти, такі як валеологічний напрям, еколого-освітній напрям, напрям парадигми неруйнівної поведінки та напрямок, заснований на принципах випереджаючої освіти.
format Article
author Горбань, О.В.
author_facet Горбань, О.В.
author_sort Горбань, О.В.
title Філософська парадигма екологічної освіти
title_short Філософська парадигма екологічної освіти
title_full Філософська парадигма екологічної освіти
title_fullStr Філософська парадигма екологічної освіти
title_full_unstemmed Філософська парадигма екологічної освіти
title_sort філософська парадигма екологічної освіти
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2004
topic_facet Точка зрения
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36315
citation_txt Філософська парадигма екологічної освіти / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 152-155. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT gorbanʹov fílosofsʹkaparadigmaekologíčnoíosvíti
first_indexed 2023-10-18T17:43:17Z
last_indexed 2023-10-18T17:43:17Z
_version_ 1796142296157126656