Філософська парадигма екологічної освіти
В статті розглядається актуальна проблема філософських підвалин сучасного педагогічного процесу, що включає в себе навчання та виховання. Визначаються філософські підвалини та виділяються ключові напрямки формування парадигми екологічної освіти, такі як валеологічний напрям, еколого-освітній напрям,...
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автор: | Горбань, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36315 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Філософська парадигма екологічної освіти / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 152-155. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Нова парадигма освіти в умовах глобальних ризиків
за авторством: Тараненко, Г.Г., та інші
Опубліковано: (2011) -
Світооглядні засади та шляхи адаптації вищої освіти України до європейських стандартів
за авторством: Горбань, О.В.
Опубліковано: (2005) -
Ноосферная парадигма ТНУ
за авторством: Багров, Н.В.
Опубліковано: (2008) -
Формування місії промислового підприємства в контексті екологічної безпеки
за авторством: Пашенцев, О.І.
Опубліковано: (2007) -
Філософія освіти: "за" і "проти"
за авторством: Петінова, О.Б.
Опубліковано: (2005)