2025-02-23T04:54:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-36419%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T04:54:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-36419%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T04:54:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T04:54:32-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що вик...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Series: | Культура народов Причерноморья |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що використовуються у відеорекламі. |
---|