Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови

Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що вик...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2005
Автор: Полікарпова, Ю.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2005
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36419
record_format dspace
spelling irk-123456789-364192012-07-21T12:10:13Z Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови Полікарпова, Ю.О. Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що використовуються у відеорекламі. Статья посвящена разработке нового подхода к использованию телевизионной рекламы на занятиях по английському языку в высших учебных заведениях экономического направления, который заключается в применении семиотического метода. Основное внимание уделено анализу семиотических кодов, конвенций, визуальных знаков, которые используется в видеорекламе. The article is devoted to the development of the new approach to TV- commercial usage at the English lessons at high educational establishments of economic direction, that lies in the application of the semiotic method. The main attention is paid to the analysisof the semiotic code, conventions, visual signs used in the videoadvertising. 2005 Article Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Полікарпова, Ю.О.
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
Культура народов Причерноморья
description Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що використовуються у відеорекламі.
format Article
author Полікарпова, Ю.О.
author_facet Полікарпова, Ю.О.
author_sort Полікарпова, Ю.О.
title Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
title_short Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
title_full Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
title_fullStr Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
title_full_unstemmed Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
title_sort семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2005
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419
citation_txt Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT políkarpovaûo semíotičnijpídhíddovikoristannâvídeoreklamireklamiuvikladanníínozemnoímovi
first_indexed 2023-10-18T17:43:31Z
last_indexed 2023-10-18T17:43:31Z
_version_ 1796142314705387520