Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що вик...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2005 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-36419 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-364192012-07-21T12:10:13Z Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови Полікарпова, Ю.О. Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що використовуються у відеорекламі. Статья посвящена разработке нового подхода к использованию телевизионной рекламы на занятиях по английському языку в высших учебных заведениях экономического направления, который заключается в применении семиотического метода. Основное внимание уделено анализу семиотических кодов, конвенций, визуальных знаков, которые используется в видеорекламе. The article is devoted to the development of the new approach to TV- commercial usage at the English lessons at high educational establishments of economic direction, that lies in the application of the semiotic method. The main attention is paid to the analysisof the semiotic code, conventions, visual signs used in the videoadvertising. 2005 Article Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Полікарпова, Ю.О. Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови Культура народов Причерноморья |
description |
Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що використовуються у відеорекламі. |
format |
Article |
author |
Полікарпова, Ю.О. |
author_facet |
Полікарпова, Ю.О. |
author_sort |
Полікарпова, Ю.О. |
title |
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови |
title_short |
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови |
title_full |
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови |
title_fullStr |
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови |
title_full_unstemmed |
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови |
title_sort |
семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2005 |
topic_facet |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419 |
citation_txt |
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT políkarpovaûo semíotičnijpídhíddovikoristannâvídeoreklamireklamiuvikladanníínozemnoímovi |
first_indexed |
2023-10-18T17:43:31Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:43:31Z |
_version_ |
1796142314705387520 |