Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що вик...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | Полікарпова, Ю.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Викладання української мови як іноземної: принципи оптимізації та інновації
за авторством: Касьяненко, Т.А.
Опубліковано: (2013) -
Староукраїнська космогонічна колядка: семіотичний аналіз
за авторством: Стоянова, Ю.А.
Опубліковано: (2004) -
Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти
за авторством: Шерстюк, Л.В.
Опубліковано: (2004) -
Поєднання методів традиційного та програмованого навчання фахової іноземної мови майбутніх економістів
за авторством: Смирнова, М.І.
Опубліковано: (2012) -
Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
за авторством: Касьяненко, Т.А.
Опубліковано: (2013)