Формування термінологічного значення "Картина світу"
"Картина світу" об'єднує знання наукові, донаукові, ненаукові, побутові, фантазії, вигадки, міфологічні, казкові компоненти, марновірства, забобони. Тому можливо слід розрізняти "побутову картину світу", "донаукову картину світу", "загальнонаукову картину світ...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36529 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування термінологічного значення "Картина світу" / Л.М. Снігирьова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 2. — С. 114-116. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | "Картина світу" об'єднує знання наукові, донаукові, ненаукові, побутові, фантазії, вигадки, міфологічні, казкові компоненти, марновірства, забобони. Тому можливо слід розрізняти "побутову картину світу", "донаукову картину світу", "загальнонаукову картину світу". Але "загальнонаукова картина світу", в свою чергу, неоднорідна, бо синтезує знання кожної науки. В спеціальних картинах світу міститься бачення основних системних характеристик предмета дослідження кожної науки. |
---|