Світооглядні засади та шляхи адаптації вищої освіти України до європейських стандартів

В даній статті розглядаються проблеми формування світоглядних орієнтирів у суспільстві з метою вироблення відповідної парадигми змін при реформуванні системи вищої освіти України в контексті її інтеграції до Болонського процесу. Зокрема підкреслюється нагальна необхідність змін, що пов'язано зі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2005
Автор: Горбань, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2005
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36542
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Світооглядні засади та шляхи адаптації вищої освіти України до європейських стандартів / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 2. — С. 77-79. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:В даній статті розглядаються проблеми формування світоглядних орієнтирів у суспільстві з метою вироблення відповідної парадигми змін при реформуванні системи вищої освіти України в контексті її інтеграції до Болонського процесу. Зокрема підкреслюється нагальна необхідність змін, що пов'язано зі зміною сутнісних світоглядних основ нашого суспільства в кінці ХХ - на початку ХХ1 століть, а також завдань, які стоять перед вищою школою на сучасному етапі суспільного розвитку. Зроблений висновок, що лише завдяки фундаментальним змінам всієї освітянсько-виховної системи можливий подальший поступальний розвиток суспільства, заснований на ідеології сталого розвитку та співіснуванні різноманітних світоглядних парадигм.