Світооглядні засади та шляхи адаптації вищої освіти України до європейських стандартів
В даній статті розглядаються проблеми формування світоглядних орієнтирів у суспільстві з метою вироблення відповідної парадигми змін при реформуванні системи вищої освіти України в контексті її інтеграції до Болонського процесу. Зокрема підкреслюється нагальна необхідність змін, що пов'язано зі...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36542 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Світооглядні засади та шляхи адаптації вищої освіти України до європейських стандартів / О.В. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 2. — С. 77-79. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | В даній статті розглядаються проблеми формування світоглядних орієнтирів у суспільстві з метою вироблення відповідної парадигми змін при реформуванні системи вищої освіти України в контексті її інтеграції до Болонського процесу. Зокрема підкреслюється нагальна необхідність змін, що пов'язано зі зміною сутнісних світоглядних основ нашого суспільства в кінці ХХ - на початку ХХ1 століть, а також завдань, які стоять перед вищою школою на сучасному етапі суспільного розвитку. Зроблений висновок, що лише завдяки фундаментальним змінам всієї освітянсько-виховної системи можливий подальший поступальний розвиток суспільства, заснований на ідеології сталого розвитку та співіснуванні різноманітних світоглядних парадигм. |
---|