Визначення оптимальної цінової стратегії підприємств олігопольного типу
Розглядається задача оптимізації параметрів цінової стратегії , яка істотно залежить не тільки від собівартості продукції, а й від типу ринку, ціни на світових ринках, масштабів, ємності та еластичності. Проблема зумовлює необхідність наукового аналізу, розробки и використання сучасних економіко-мат...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автори: | Огліх, В.В., Шаповалов, О.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2005
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36575 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Визначення оптимальної цінової стратегії підприємств олігопольного типу / В.В. Огліх, О.О. Шаповалов // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 2. — С. 100-104. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування стратегії управління знаннями на підприємстві
за авторством: Двірко, Ю.В.
Опубліковано: (2007) -
Логістика по-японські: підвищення ефективності діяльності підприємств
за авторством: Лагодієнко, В.В., та інші
Опубліковано: (2014) -
Аналіз розвитку та сучасного стану аграрних підприємств
за авторством: Лагодієнко, В.В.
Опубліковано: (2007) -
Стратегії вдосконалення асортиментної політики торгово-виробничих об’єднань
за авторством: Войт, Д.С.
Опубліковано: (2014) -
Розвиток інноваційної діяльності підприємств м’ясопереробної галузі
за авторством: Лагодієнко, В.В., та інші
Опубліковано: (2014)