Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції

У статті запропоновано впровадження інформаційної служби на підприємстві з метою підвищення рівня стратегічного планування та розв'язання тактичних завдань різних сфер діяльності підприємства. Визначено місце інформаційної служби в організаційній структурі підприємства, перераховані властивості...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Оліфіров, О.В., Спіцина, Н.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36585
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції / О.В. Оліфіров, Н.М. Спіцина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 57-61. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36585
record_format dspace
spelling irk-123456789-365852012-07-27T12:08:45Z Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції Оліфіров, О.В. Спіцина, Н.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті запропоновано впровадження інформаційної служби на підприємстві з метою підвищення рівня стратегічного планування та розв'язання тактичних завдань різних сфер діяльності підприємства. Визначено місце інформаційної служби в організаційній структурі підприємства, перераховані властивості та функції, які повинні виконуватися цією службою в умовах інноваційної конкуренції, що ґрунтується на новітніх інформаційних технологіях. В статье предложено внедрение информационной службы на предприятии с целью повышения уровня стратегического планирования и решение тактических задач различных сфер деятельности предприятия. Определено место информационной службы в организационной структуре предприятия, перечислены свойства и функции, выполняемые этой службой в условиях инновационной конкуренции, которая базируется на новейших информационных технологиях. The paper has offered introduction of informative service on an enterprise with the purpose of a strategic planning level rising and taking decision of tactical tasks for different spheres of activity on an enterprise. We have defined the place of informative service in the organizational structure of enterprise, also we have itemized properties and functions which must be executed by this service in the conditions of innovative competition that is based on the newest information technologies. 2006 Article Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції / О.В. Оліфіров, Н.М. Спіцина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 57-61. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36585 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Оліфіров, О.В.
Спіцина, Н.М.
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
Культура народов Причерноморья
description У статті запропоновано впровадження інформаційної служби на підприємстві з метою підвищення рівня стратегічного планування та розв'язання тактичних завдань різних сфер діяльності підприємства. Визначено місце інформаційної служби в організаційній структурі підприємства, перераховані властивості та функції, які повинні виконуватися цією службою в умовах інноваційної конкуренції, що ґрунтується на новітніх інформаційних технологіях.
format Article
author Оліфіров, О.В.
Спіцина, Н.М.
author_facet Оліфіров, О.В.
Спіцина, Н.М.
author_sort Оліфіров, О.В.
title Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
title_short Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
title_full Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
title_fullStr Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
title_full_unstemmed Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
title_sort інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2006
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36585
citation_txt Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції / О.В. Оліфіров, Н.М. Спіцина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 57-61. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT olífírovov ínformacíjnaslužbapídpriêmstvaâkfaktorperevagvínnovacíjníjkonkurencíí
AT spícinanm ínformacíjnaslužbapídpriêmstvaâkfaktorperevagvínnovacíjníjkonkurencíí
first_indexed 2023-10-18T17:43:55Z
last_indexed 2023-10-18T17:43:55Z
_version_ 1796142332296298496