Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції
У статті запропоновано впровадження інформаційної служби на підприємстві з метою підвищення рівня стратегічного планування та розв'язання тактичних завдань різних сфер діяльності підприємства. Визначено місце інформаційної служби в організаційній структурі підприємства, перераховані властивості...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36585 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції / О.В. Оліфіров, Н.М. Спіцина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 57-61. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-36585 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-365852012-07-27T12:08:45Z Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції Оліфіров, О.В. Спіцина, Н.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті запропоновано впровадження інформаційної служби на підприємстві з метою підвищення рівня стратегічного планування та розв'язання тактичних завдань різних сфер діяльності підприємства. Визначено місце інформаційної служби в організаційній структурі підприємства, перераховані властивості та функції, які повинні виконуватися цією службою в умовах інноваційної конкуренції, що ґрунтується на новітніх інформаційних технологіях. В статье предложено внедрение информационной службы на предприятии с целью повышения уровня стратегического планирования и решение тактических задач различных сфер деятельности предприятия. Определено место информационной службы в организационной структуре предприятия, перечислены свойства и функции, выполняемые этой службой в условиях инновационной конкуренции, которая базируется на новейших информационных технологиях. The paper has offered introduction of informative service on an enterprise with the purpose of a strategic planning level rising and taking decision of tactical tasks for different spheres of activity on an enterprise. We have defined the place of informative service in the organizational structure of enterprise, also we have itemized properties and functions which must be executed by this service in the conditions of innovative competition that is based on the newest information technologies. 2006 Article Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції / О.В. Оліфіров, Н.М. Спіцина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 57-61. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36585 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Оліфіров, О.В. Спіцина, Н.М. Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції Культура народов Причерноморья |
description |
У статті запропоновано впровадження інформаційної служби на підприємстві з метою підвищення рівня стратегічного планування та розв'язання тактичних завдань різних сфер діяльності підприємства. Визначено місце інформаційної служби в організаційній структурі підприємства, перераховані властивості та функції, які повинні виконуватися цією службою в умовах інноваційної конкуренції, що ґрунтується на новітніх інформаційних технологіях. |
format |
Article |
author |
Оліфіров, О.В. Спіцина, Н.М. |
author_facet |
Оліфіров, О.В. Спіцина, Н.М. |
author_sort |
Оліфіров, О.В. |
title |
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції |
title_short |
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції |
title_full |
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції |
title_fullStr |
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції |
title_full_unstemmed |
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції |
title_sort |
інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36585 |
citation_txt |
Інформаційна служба підприємства як фактор переваг в інноваційній конкуренції / О.В. Оліфіров, Н.М. Спіцина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 57-61. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT olífírovov ínformacíjnaslužbapídpriêmstvaâkfaktorperevagvínnovacíjníjkonkurencíí AT spícinanm ínformacíjnaslužbapídpriêmstvaâkfaktorperevagvínnovacíjníjkonkurencíí |
first_indexed |
2023-10-18T17:43:55Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:43:55Z |
_version_ |
1796142332296298496 |