Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров

Завдання проведення сегментного аналізу споживчого ринку товарів в рамках стратегічного планування маркетингу, є актуальною. У якості концептуальної бази для вирішення цього завдання пропонується використовувати п'ять основних принципів сегментного аналізу ринку, а також моделі і методи, необхі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Шабашова, Л.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36626
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров / Л.А. Шабашова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 130-134. — Бібліогр.: 24 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36626
record_format dspace
spelling irk-123456789-366262012-07-29T12:09:56Z Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров Шабашова, Л.А. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Завдання проведення сегментного аналізу споживчого ринку товарів в рамках стратегічного планування маркетингу, є актуальною. У якості концептуальної бази для вирішення цього завдання пропонується використовувати п'ять основних принципів сегментного аналізу ринку, а також моделі і методи, необхідні для реалізації цих принципів. Застосування одного з цих принципів - принципу системності - розглянуто детально. Задача проведения сегментного анализа потребительского рынка товаров в рамках стратегического планирования маркетинга, является актуальной. В качестве концептуальной базы для решения этой задачи предлагается использовать пять основных принципов сегментного анализа рынка, а также модели и методы, необходимые для реализации этих принципов. Применение одного из этих принципов - принципа системности - рассмотрено подробно. Task of conducting of segment user market of commodities analysis within the framework of the strategic planning of marketing, is actual. As a conceptual base for the decision of this task it is suggested to use five basic principles of segment market analysis, and also models and methods, necessary for realization of these principles. Application of one of these principles - principle of the system - it is considered in detail. 2006 Article Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров / Л.А. Шабашова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 130-134. — Бібліогр.: 24 назв. — рос. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36626 ru Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Шабашова, Л.А.
Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
Культура народов Причерноморья
description Завдання проведення сегментного аналізу споживчого ринку товарів в рамках стратегічного планування маркетингу, є актуальною. У якості концептуальної бази для вирішення цього завдання пропонується використовувати п'ять основних принципів сегментного аналізу ринку, а також моделі і методи, необхідні для реалізації цих принципів. Застосування одного з цих принципів - принципу системності - розглянуто детально.
format Article
author Шабашова, Л.А.
author_facet Шабашова, Л.А.
author_sort Шабашова, Л.А.
title Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
title_short Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
title_full Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
title_fullStr Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
title_full_unstemmed Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
title_sort использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2006
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36626
citation_txt Использование принципа системности в процессе сегментного анализа потребительского рынка товаров / Л.А. Шабашова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 130-134. — Бібліогр.: 24 назв. — рос.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT šabašovala ispolʹzovanieprincipasistemnostivprocessesegmentnogoanalizapotrebitelʹskogorynkatovarov
first_indexed 2023-10-18T17:44:01Z
last_indexed 2023-10-18T17:44:01Z
_version_ 1796142336532545536