Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності

Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галу...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Матюхін, В.О., Кобзєва, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36640
record_format dspace
spelling irk-123456789-366402012-07-29T12:10:04Z Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності Матюхін, В.О. Кобзєва, О.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галузі туризму. Створення нових робочих місць, підвищення кваліфікації кадрів, отримання прибутків від продажу туристичних послуг здійснює позитивний вплив на економіку країни. Современный туризм - это наиболее динамическая отрасль мировой экономики, на судьбу которой в 2007 году ожидается до 7 трлн. дол. оборотного капитала, а в 2010 году - 1 млрд. путешествующих. Увеличение украинских и иностранных клиентов на туристические объекты Украины является важным условием развития отечественной отрасли туризма. Создание новых рабочих мест, повышения квалификации кадров, получение прибылей от продажи туристических услуг осуществляет позитивное влияние на экономику страны. 2006 Article Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Матюхін, В.О.
Кобзєва, О.В.
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
Культура народов Причерноморья
description Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галузі туризму. Створення нових робочих місць, підвищення кваліфікації кадрів, отримання прибутків від продажу туристичних послуг здійснює позитивний вплив на економіку країни.
format Article
author Матюхін, В.О.
Кобзєва, О.В.
author_facet Матюхін, В.О.
Кобзєва, О.В.
author_sort Матюхін, В.О.
title Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
title_short Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
title_full Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
title_fullStr Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
title_full_unstemmed Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
title_sort маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2006
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640
citation_txt Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT matûhínvo marketingsferirozvagvturističnorekreacíjníjdíâlʹností
AT kobzêvaov marketingsferirozvagvturističnorekreacíjníjdíâlʹností
first_indexed 2023-10-18T17:44:03Z
last_indexed 2023-10-18T17:44:03Z
_version_ 1796142338015232000