Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галу...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-36640 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-366402012-07-29T12:10:04Z Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності Матюхін, В.О. Кобзєва, О.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галузі туризму. Створення нових робочих місць, підвищення кваліфікації кадрів, отримання прибутків від продажу туристичних послуг здійснює позитивний вплив на економіку країни. Современный туризм - это наиболее динамическая отрасль мировой экономики, на судьбу которой в 2007 году ожидается до 7 трлн. дол. оборотного капитала, а в 2010 году - 1 млрд. путешествующих. Увеличение украинских и иностранных клиентов на туристические объекты Украины является важным условием развития отечественной отрасли туризма. Создание новых рабочих мест, повышения квалификации кадров, получение прибылей от продажи туристических услуг осуществляет позитивное влияние на экономику страны. 2006 Article Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Матюхін, В.О. Кобзєва, О.В. Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності Культура народов Причерноморья |
description |
Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галузі туризму. Створення нових робочих місць, підвищення кваліфікації кадрів, отримання прибутків від продажу туристичних послуг здійснює позитивний вплив на економіку країни. |
format |
Article |
author |
Матюхін, В.О. Кобзєва, О.В. |
author_facet |
Матюхін, В.О. Кобзєва, О.В. |
author_sort |
Матюхін, В.О. |
title |
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності |
title_short |
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності |
title_full |
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності |
title_fullStr |
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності |
title_full_unstemmed |
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності |
title_sort |
маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640 |
citation_txt |
Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT matûhínvo marketingsferirozvagvturističnorekreacíjníjdíâlʹností AT kobzêvaov marketingsferirozvagvturističnorekreacíjníjdíâlʹností |
first_indexed |
2023-10-18T17:44:03Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:44:03Z |
_version_ |
1796142338015232000 |