Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності
Сучасний туризм - це найбільш динамічна галузь світової економіки, на долю якої в 2007 році очікується до 7 трлн. дол. обігового капіталу, а в 2010 році - 1 млрд. подорожуючих. Збільшення українських та іноземних клієнтів на туристичні об'єкти України є важливою умовою розвитку вітчизняної галу...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автори: | Матюхін, В.О., Кобзєва, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36640 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинг сфери розваг в туристично-рекреаційній діяльності / В.О. Матюхін, О.В. Кобзєва // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Підвищення ефективності діяльності вищого навчального закладу при підготовці менеджерів туризму
за авторством: Матюхін, В.О., та інші
Опубліковано: (2005) -
Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі
за авторством: Єжов-Маряєв, С.О.
Опубліковано: (2011) -
Концепція управління розвитком туристично-рекреаційного кластеру
за авторством: Куніцин, С.В.
Опубліковано: (2010) -
Інформаційна безпека інтелектуального потенціалу підприємств туристично-рекреаційного комплексу
за авторством: Пенькова, І.В.
Опубліковано: (2012) -
Основні напрями вирішення проблем експортної діяльності металургійних підприємств
за авторством: Кобзєва, К.В.
Опубліковано: (2006)