Формування особливостей мотивації навчальної діяльності молодших школярів в особистісно-орієнтованій парадигмі навчання
У статті автор розглядає психолого-педагогічні особливості формування мотиваційної сфери учбової діяльності молодших школярів в особистісно-орієнтованій парадигмі навчання....
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36789 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування особливостей мотивації навчальної діяльності молодших школярів в особистісно-орієнтованій парадигмі навчання / Л.Э. Бекирова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 169-172. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті автор розглядає психолого-педагогічні особливості формування мотиваційної сфери учбової діяльності молодших школярів в особистісно-орієнтованій парадигмі навчання. |
---|