Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності....
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2006
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-36801 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-368012012-08-03T12:10:05Z Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків Баханова, М.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності. Проблема оценки эффективности комплекса маркетинговых коммуникаций банка является в настоящее время одной из самых актуальных проблем в контексте управления ресурсами, которая приобретает особое значение именно для финансовых учреждений в связи со спецификой их деятельности. 2006 Article Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Баханова, М.В. Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків Культура народов Причерноморья |
description |
Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності. |
format |
Article |
author |
Баханова, М.В. |
author_facet |
Баханова, М.В. |
author_sort |
Баханова, М.В. |
title |
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків |
title_short |
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків |
title_full |
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків |
title_fullStr |
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків |
title_full_unstemmed |
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків |
title_sort |
моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801 |
citation_txt |
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT bahanovamv modelûvannââkpídgruntâzrostannâefektivnostíkompleksumarketingovihkomuníkacíjbankív |
first_indexed |
2023-10-18T17:44:26Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:44:26Z |
_version_ |
1796142355040960512 |