Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків

Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Баханова, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2006
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-36801
record_format dspace
spelling irk-123456789-368012012-08-03T12:10:05Z Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків Баханова, М.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності. Проблема оценки эффективности комплекса маркетинговых коммуникаций банка является в настоящее время одной из самых актуальных проблем в контексте управления ресурсами, которая приобретает особое значение именно для финансовых учреждений в связи со спецификой их деятельности. 2006 Article Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Баханова, М.В.
Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
Культура народов Причерноморья
description Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності.
format Article
author Баханова, М.В.
author_facet Баханова, М.В.
author_sort Баханова, М.В.
title Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
title_short Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
title_full Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
title_fullStr Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
title_full_unstemmed Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
title_sort моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2006
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801
citation_txt Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT bahanovamv modelûvannââkpídgruntâzrostannâefektivnostíkompleksumarketingovihkomuníkacíjbankív
first_indexed 2023-10-18T17:44:26Z
last_indexed 2023-10-18T17:44:26Z
_version_ 1796142355040960512