Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)

У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Дата:2010
Автор: Дундій, П.Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2010
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37822
record_format dspace
spelling irk-123456789-378222012-10-24T12:15:03Z Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) Дундій, П.Н. У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині. В статье рассматриваются вопросы английских заимствований в немецком языке на примере сферы рекламы, типі взаимодействия двух языков, восприятие американизмов и англицизмов в Германии. The article deals with the process of borrowing words from English into German within advertising, in the field of and considers language sphere of advertising. 2010 Article Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині.
format Article
author Дундій, П.Н.
spellingShingle Дундій, П.Н.
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Дундій, П.Н.
author_sort Дундій, П.Н.
title Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
title_short Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
title_full Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
title_fullStr Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
title_full_unstemmed Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
title_sort взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822
citation_txt Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT dundíjpn vzaêmodíâangloamerikanízmívínímecʹkoífahovoíleksikinaprikladíreklami
first_indexed 2023-10-18T17:46:44Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:44Z
_version_ 1796142458448379904