Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2010
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-37822 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-378222012-10-24T12:15:03Z Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) Дундій, П.Н. У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині. В статье рассматриваются вопросы английских заимствований в немецком языке на примере сферы рекламы, типі взаимодействия двух языков, восприятие американизмов и англицизмов в Германии. The article deals with the process of borrowing words from English into German within advertising, in the field of and considers language sphere of advertising. 2010 Article Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині. |
format |
Article |
author |
Дундій, П.Н. |
spellingShingle |
Дундій, П.Н. Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
author_facet |
Дундій, П.Н. |
author_sort |
Дундій, П.Н. |
title |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
title_short |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
title_full |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
title_fullStr |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
title_full_unstemmed |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
title_sort |
взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2010 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822 |
citation_txt |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
series |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
work_keys_str_mv |
AT dundíjpn vzaêmodíâangloamerikanízmívínímecʹkoífahovoíleksikinaprikladíreklami |
first_indexed |
2023-10-18T17:46:44Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:46:44Z |
_version_ |
1796142458448379904 |