Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)

У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Дата:2010
Автор: Дундій, П.Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2010
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine