Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Дундій, П.Н. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2010
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Функціонування англо-американізмів у німецькомовному дискурсі
за авторством: Дундій, П.Н.
Опубліковано: (2012) -
Рецензія на “Англо-український тлумачний словник економічної лексики” А. Шимків
за авторством: Тодор, О.
Опубліковано: (2005) -
Новий англо-українсько-російський словник загальнонаукової лексики: інформаційний міст між лінгвокультурами
за авторством: Жалай, В.Я., та інші
Опубліковано: (2010) -
Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
за авторством: Крутько, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Культуромовний аспект фахової підготовки студентів-нефілологів
за авторством: Шляхова, В.
Опубліковано: (2017)