Интеллектуальная реклама: разновидность жанра

У статті розглянуто різновид реклами – інтелектуальний рекламний текст. Такі тексти зазвичай розміщуються видавництвом на зворотний сторінці видання художнього твору з використанням певних лексичних одиниць....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Зирка, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2010
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37824
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Интеллектуальная реклама: разновидность жанра / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 109-114. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37824
record_format dspace
spelling irk-123456789-378242012-10-24T12:15:06Z Интеллектуальная реклама: разновидность жанра Зирка, В.В. У статті розглянуто різновид реклами – інтелектуальний рекламний текст. Такі тексти зазвичай розміщуються видавництвом на зворотний сторінці видання художнього твору з використанням певних лексичних одиниць. В статье рассматривается разновидность рекламы – интеллектуальные рекламные тексты. Такие тексты, как правило, размещаются на обратной стороне издания, при этом используются особые лексические единицы и манипулятивные приемы. The article deals with the form of advertisement of the 21-st century – an intellectual ad. The studied texts are usually placed by the publishing house on the back page of the novel with the specific lexical units. 2010 Article Интеллектуальная реклама: разновидность жанра / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 109-114. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37824 ru Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description У статті розглянуто різновид реклами – інтелектуальний рекламний текст. Такі тексти зазвичай розміщуються видавництвом на зворотний сторінці видання художнього твору з використанням певних лексичних одиниць.
format Article
author Зирка, В.В.
spellingShingle Зирка, В.В.
Интеллектуальная реклама: разновидность жанра
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Зирка, В.В.
author_sort Зирка, В.В.
title Интеллектуальная реклама: разновидность жанра
title_short Интеллектуальная реклама: разновидность жанра
title_full Интеллектуальная реклама: разновидность жанра
title_fullStr Интеллектуальная реклама: разновидность жанра
title_full_unstemmed Интеллектуальная реклама: разновидность жанра
title_sort интеллектуальная реклама: разновидность жанра
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37824
citation_txt Интеллектуальная реклама: разновидность жанра / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 109-114. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT zirkavv intellektualʹnaâreklamaraznovidnostʹžanra
first_indexed 2023-10-18T17:46:44Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:44Z
_version_ 1796142458662289408