Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі

В статье рассматриваются этикетные речевые стереотипы в аспекте теории интердискурсивности. Интердискурсивность определяется как взаимодействие и взаимопроникновение элементов разных дискурсов с целью создания и функционирования нового типа дискурса. Особенное внимание уделяется разграничению двух с...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Шпенюк, І.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2010
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37840
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 244-249. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37840
record_format dspace
spelling irk-123456789-378402012-10-24T12:15:48Z Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі Шпенюк, І.Є. В статье рассматриваются этикетные речевые стереотипы в аспекте теории интердискурсивности. Интердискурсивность определяется как взаимодействие и взаимопроникновение элементов разных дискурсов с целью создания и функционирования нового типа дискурса. Особенное внимание уделяется разграничению двух смежных понятий: интердискурсивность и интертекстуальность. Результаты исследования свидетельствуют о том, что этикетные речевые стереотипы функционально маркируют интердискурсивность в научно-академическом дискурсе. This paper addresses etiquette lexical bundles from the perspective of interdiscourse theory. Interdiscourse is viewed as the interaction of various discourses’ elements for creating and functioning of a new type of discourse. Special attention is paid to differentiation between the two related notions: interdiscourse and intertextuality. The results of the study suggest that lexical bundles in question functionally signal interdiscourse in scientific-academic discourse. 2010 Article Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 244-249. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37840 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статье рассматриваются этикетные речевые стереотипы в аспекте теории интердискурсивности. Интердискурсивность определяется как взаимодействие и взаимопроникновение элементов разных дискурсов с целью создания и функционирования нового типа дискурса. Особенное внимание уделяется разграничению двух смежных понятий: интердискурсивность и интертекстуальность. Результаты исследования свидетельствуют о том, что этикетные речевые стереотипы функционально маркируют интердискурсивность в научно-академическом дискурсе.
format Article
author Шпенюк, І.Є.
spellingShingle Шпенюк, І.Є.
Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Шпенюк, І.Є.
author_sort Шпенюк, І.Є.
title Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
title_short Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
title_full Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
title_fullStr Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
title_full_unstemmed Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
title_sort етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37840
citation_txt Етикетні мовленнєві стереотипи як маркери категорії інтердискурсивності в академічному дискурсі / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 244-249. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT špenûkíê etiketnímovlennêvístereotipiâkmarkerikategorííínterdiskursivnostívakademíčnomudiskursí
first_indexed 2023-10-18T17:46:47Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:47Z
_version_ 1796142460369371136