Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
У статті досліджуються виразні засоби, за допомогою яких формується привабливий для потенційних споживачів імідж запропонованих продуктів, послуг, ідей.
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37856 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах / В.В. Зірка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 139-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-37856 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-378562012-10-24T12:16:16Z Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах Зірка, В.В. У статті досліджуються виразні засоби, за допомогою яких формується привабливий для потенційних споживачів імідж запропонованих продуктів, послуг, ідей. В статье исследуются выразительные средства, с помощью которых формируется привлекательный для потенциальных покупателей имидж предлагаемых продуктов, услуг, идей. The article studies expressive means of language whereby an attractive image of products, services and ideas are developed and proposed to the potential customers. 2011 Article Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах / В.В. Зірка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 139-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37856 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті досліджуються виразні засоби, за допомогою яких формується привабливий для потенційних споживачів імідж запропонованих продуктів, послуг, ідей. |
format |
Article |
author |
Зірка, В.В. |
spellingShingle |
Зірка, В.В. Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
author_facet |
Зірка, В.В. |
author_sort |
Зірка, В.В. |
title |
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах |
title_short |
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах |
title_full |
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах |
title_fullStr |
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах |
title_full_unstemmed |
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах |
title_sort |
експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37856 |
citation_txt |
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах / В.В. Зірка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 139-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
series |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
work_keys_str_mv |
AT zírkavv ekspresivnístʹtasposobiííperekladuvanglomovnihreklamnihtekstah |
first_indexed |
2023-10-18T17:46:49Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:46:49Z |
_version_ |
1796142461856251904 |