Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах

У статті досліджуються виразні засоби, за допомогою яких формується привабливий для потенційних споживачів імідж запропонованих продуктів, послуг, ідей.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Зірка, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2011
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37856
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах / В.В. Зірка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 139-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37856
record_format dspace
spelling irk-123456789-378562012-10-24T12:16:16Z Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах Зірка, В.В. У статті досліджуються виразні засоби, за допомогою яких формується привабливий для потенційних споживачів імідж запропонованих продуктів, послуг, ідей. В статье исследуются выразительные средства, с помощью которых формируется привлекательный для потенциальных покупателей имидж предлагаемых продуктов, услуг, идей. The article studies expressive means of language whereby an attractive image of products, services and ideas are developed and proposed to the potential customers. 2011 Article Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах / В.В. Зірка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 139-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37856 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті досліджуються виразні засоби, за допомогою яких формується привабливий для потенційних споживачів імідж запропонованих продуктів, послуг, ідей.
format Article
author Зірка, В.В.
spellingShingle Зірка, В.В.
Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Зірка, В.В.
author_sort Зірка, В.В.
title Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
title_short Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
title_full Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
title_fullStr Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
title_full_unstemmed Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
title_sort експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37856
citation_txt Експресивність та способи ії перекладу в англомовних рекламних текстах / В.В. Зірка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 139-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT zírkavv ekspresivnístʹtasposobiííperekladuvanglomovnihreklamnihtekstah
first_indexed 2023-10-18T17:46:49Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:49Z
_version_ 1796142461856251904