Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі

В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Каратаєва, М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2011
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве.