Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-37860 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-378602012-10-24T12:16:26Z Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі Каратаєва, М. В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве. На прикладі фавіконів компаній авіаперевізників, що є різновидом креолізованих малоформатних текстів, розглянуто семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу міжнародних компаній у віртуальному просторі. The article deals with the analysis of the use of semiotic, national and cultural symbols in virtual advertising of international brands on the basis of the favicons of airline companies. 2011 Article Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве. |
format |
Article |
author |
Каратаєва, М. |
spellingShingle |
Каратаєва, М. Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
author_facet |
Каратаєва, М. |
author_sort |
Каратаєва, М. |
title |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
title_short |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
title_full |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
title_fullStr |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
title_full_unstemmed |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
title_sort |
фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860 |
citation_txt |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
series |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
work_keys_str_mv |
AT karataêvam favíkoniâksemíotičnítanacíonalʹnokulʹturnípídhodidobrendinguuvírtualʹnomuprostorí |
first_indexed |
2023-10-18T17:46:49Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:46:49Z |
_version_ |
1796142462279876608 |