Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі

В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Каратаєва, М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2011
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37860
record_format dspace
spelling irk-123456789-378602012-10-24T12:16:26Z Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі Каратаєва, М. В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве. На прикладі фавіконів компаній авіаперевізників, що є різновидом креолізованих малоформатних текстів, розглянуто семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу міжнародних компаній у віртуальному просторі. The article deals with the analysis of the use of semiotic, national and cultural symbols in virtual advertising of international brands on the basis of the favicons of airline companies. 2011 Article Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве.
format Article
author Каратаєва, М.
spellingShingle Каратаєва, М.
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Каратаєва, М.
author_sort Каратаєва, М.
title Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
title_short Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
title_full Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
title_fullStr Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
title_full_unstemmed Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
title_sort фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860
citation_txt Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT karataêvam favíkoniâksemíotičnítanacíonalʹnokulʹturnípídhodidobrendinguuvírtualʹnomuprostorí
first_indexed 2023-10-18T17:46:49Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:49Z
_version_ 1796142462279876608