Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі
В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Каратаєва, М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Модерація як умова успішної комунікації у віртуальному просторі
за авторством: Нікіфорова, Є.Ю.
Опубліковано: (2012) -
Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти
за авторством: Каратаєва, М.В.
Опубліковано: (2012) -
Типи мовних особистостей у віртуальному просторі (на матеріалі англомовних Інтернет-форумів)
за авторством: Нікіфорова, Є.Ю.
Опубліковано: (2010) -
Гендерний дискурс: семіотичні аспекти
за авторством: Варикаша, М.
Опубліковано: (2008) -
Національно-культурні особливості українських і російських фразеологічних одиниць
за авторством: Прадід, Ю.Ф.
Опубліковано: (2003)