Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)

Статья посвящена анализу прецедентных феноменов в рекламных текстах баннеров. Изучаются различные виды прецедентных феноменов (имена, высказывания, ситуации), использованные в рекламных текстах, определяются их функции....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Крутько, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2011
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37862
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 190-197. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37862
record_format dspace
spelling irk-123456789-378622012-10-24T12:15:50Z Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) Крутько, Т.В. Статья посвящена анализу прецедентных феноменов в рекламных текстах баннеров. Изучаются различные виды прецедентных феноменов (имена, высказывания, ситуации), использованные в рекламных текстах, определяются их функции. The article is devoted to the analysis of precedented phenomena in banner ads. Various kinds of precedented phenomena (names, expressions, situations) used in banner ads are differentiated, their functional properties are interpreted. 2011 Article Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 190-197. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37862 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Статья посвящена анализу прецедентных феноменов в рекламных текстах баннеров. Изучаются различные виды прецедентных феноменов (имена, высказывания, ситуации), использованные в рекламных текстах, определяются их функции.
format Article
author Крутько, Т.В.
spellingShingle Крутько, Т.В.
Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Крутько, Т.В.
author_sort Крутько, Т.В.
title Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
title_short Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
title_full Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
title_fullStr Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
title_full_unstemmed Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
title_sort прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37862
citation_txt Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 190-197. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT krutʹkotv precedentnífenomeniutekstahanglomovnoíreklaminamateríalíbanernoíreklami
first_indexed 2023-10-18T17:46:49Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:49Z
_version_ 1796142462490640384