Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
Статья посвящена анализу прецедентных феноменов в рекламных текстах баннеров. Изучаются различные виды прецедентных феноменов (имена, высказывания, ситуации), использованные в рекламных текстах, определяются их функции....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Крутько, Т.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37862 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 190-197. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами
за авторством: Мартинюк, А.П.
Опубліковано: (2009) -
Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
за авторством: Крутько, Т.В.
Опубліковано: (2008) -
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
за авторством: Ворначев, А.О.
Опубліковано: (2007) -
Прецедентні феномени біблійного походження в ліриці І. Римарука
за авторством: Кальченко, Т.
Опубліковано: (2012) -
Мовний образ реклами
за авторством: Сюта, Г.
Опубліковано: (2013)