Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-37872 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-378722012-10-24T12:16:37Z Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників Фоменко, О.С. Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності. Рассматривается роль названий авиалиний в национальном брендинге, определяются типы идентичностей (территориальная, политическая, этническая и др.) в названиях авиаперевозчиков, описываются основные виды онимов, отображающие эти идентичности. The paper defines the role of airlines’ names in nation branding. The author describes the types of identity (territorial, political, ethnic) in airlines’ names and the main types of onyms communicating these identities. 2011 Article Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності. |
format |
Article |
author |
Фоменко, О.С. |
spellingShingle |
Фоменко, О.С. Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
author_facet |
Фоменко, О.С. |
author_sort |
Фоменко, О.С. |
title |
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників |
title_short |
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників |
title_full |
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників |
title_fullStr |
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників |
title_full_unstemmed |
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників |
title_sort |
брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872 |
citation_txt |
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. |
series |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
work_keys_str_mv |
AT fomenkoos brendingínejmíngvídobražennânacíonalʹnoíídentičnostívnazvahavíaperevíznikív |
first_indexed |
2023-10-18T17:46:51Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:46:51Z |
_version_ |
1796142463552847872 |