Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників

Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Фоменко, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2011
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-37872
record_format dspace
spelling irk-123456789-378722012-10-24T12:16:37Z Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників Фоменко, О.С. Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності. Рассматривается роль названий авиалиний в национальном брендинге, определяются типы идентичностей (территориальная, политическая, этническая и др.) в названиях авиаперевозчиков, описываются основные виды онимов, отображающие эти идентичности. The paper defines the role of airlines’ names in nation branding. The author describes the types of identity (territorial, political, ethnic) in airlines’ names and the main types of onyms communicating these identities. 2011 Article Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності.
format Article
author Фоменко, О.С.
spellingShingle Фоменко, О.С.
Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Фоменко, О.С.
author_sort Фоменко, О.С.
title Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
title_short Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
title_full Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
title_fullStr Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
title_full_unstemmed Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
title_sort брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872
citation_txt Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT fomenkoos brendingínejmíngvídobražennânacíonalʹnoíídentičnostívnazvahavíaperevíznikív
first_indexed 2023-10-18T17:46:51Z
last_indexed 2023-10-18T17:46:51Z
_version_ 1796142463552847872