Експериенційні метафори як засоби концептуалізації наукових понять
У статті досліджуються експериенційні метафори у мові науки, котрі впливають на формулювання наукових проблем і підходів до розгляду та концептуалізації наукових ідей. Було встановлено, що вони мають компаративний потенціал, евристичну та експресивну силу, а також полегшують сприйняття наукової проз...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2011
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37874 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Експериенційні метафори як засоби концептуалізації наукових понять / О.І. Шаля // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 295-300. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті досліджуються експериенційні метафори у мові науки, котрі впливають на формулювання наукових проблем і підходів до розгляду та концептуалізації наукових ідей. Було встановлено, що вони мають компаративний потенціал, евристичну та експресивну силу, а також полегшують сприйняття наукової прози. |
---|