Медийна грамотност и медииране на аудиторията

Медиираното присъствие на аудиторията става наложително в информационното общество и хората трябва да притежават компетенции, които да им осигуряват видимост, способности да създават такива текстове, които по най-пълноценен начин да транслират медиираните им образи и ценностни послания. Задачата,...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Дата:2010
Автор: Великова, С.И.
Формат: Стаття
Мова:other
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2010
Назва видання:Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38110
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Медийна грамотност и медииране на аудиторията / С.И. Великова // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 2. — С. 490-498. — Бібліогр.: 7 назв. — бол.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine