Розгортання міських топосів у зарубіжній дитячій літературі (на матеріалі роману Муні Вітчер “Ніна – дівчинка планети Шостого Місяця”)

У статті пропонується аналіз особливостей розгортання міських топосів у романі сучасної італійської письменниці Муні Вітер “Ніна – дівчинка планети Шостого Місяця”.Реальним міським топосам Мадрида (будинок, вулиця, парк, готель) та Венеції (площа Сан-Марко, статуя Крилатого Лева, вілла “Еспазія”...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Качак, Т.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2010
Назва видання:Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38389
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розгортання міських топосів у зарубіжній дитячій літературі (на матеріалі роману Муні Вітчер “Ніна – дівчинка планети Шостого Місяця”) / Т.Б. Качак // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 4. — С. 189-197. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті пропонується аналіз особливостей розгортання міських топосів у романі сучасної італійської письменниці Муні Вітер “Ніна – дівчинка планети Шостого Місяця”.Реальним міським топосам Мадрида (будинок, вулиця, парк, готель) та Венеції (площа Сан-Марко, статуя Крилатого Лева, вілла “Еспазія” та інші) протиставлені просторові елементи вигаданої планети Ксоракс. Риси міських топосів у сучасній зарубіжній дитячій літературі мають свою специфіку: казковий характер, гіперболізацію у зображенні фантастичних просторових елементів, пов’язаність із просторовою і часовою сферами пригод головного героя. Ключові слова: місто, міський топос, реальний і вигаданий світ.