Спогад про Київ у малій прозі Бориса Антоненка- Давидовича
У статті проаналізовано своєрідність образу Києва в оповіданнях “Тук-тук”, “Семен Іванович Пальоха”, “Щастя”, “Шурабуря” Б. Антоненка-Давидовича. З’ясовано, що творам першого періоду характерне потрактування теми, подібно до інших прозаїків “Ланки”. Однак у творах Б. Антоненка-Давидовича Київ пос...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2010
|
Назва видання: | Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38400 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Спогад про Київ у малій прозі Бориса Антоненка- Давидовича / С.В. Жигун // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 4. — С. 162-168. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті проаналізовано своєрідність образу Києва в оповіданнях “Тук-тук”,
“Семен Іванович Пальоха”, “Щастя”, “Шурабуря” Б. Антоненка-Давидовича. З’ясовано, що творам
першого періоду характерне потрактування теми, подібно до інших прозаїків “Ланки”. Однак у
творах Б. Антоненка-Давидовича Київ постає містом-палімпсестом, де у сучасних картинах
проступають давніші, це увиразнює зображення, індивідуалізує його. Значну увагу приділено оповіданню другого періоду “Щастя”, де Київ постає не тлом, а героєм твору, що рухає сюжет.
Характерним прийомом, що забезпечує багатошаровість зображення, є спогад.
Ключові слова: спогад, образ Києва, місто-палімпсест. |
---|