Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми

У статті зроблена спроба проаналізувати пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання школярів. Подана порівняльна характеристика гуманістичної та традиційної парадигм вузівської підготовки п...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Author: Махінов, В.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського НАН України 2011
Series:Інформація і право
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38935
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми / В.М. Махінов // Інформація і право. — 2011. — № 1(1). — С. 55-61. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine