Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми
У статті зроблена спроба проаналізувати пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання школярів. Подана порівняльна характеристика гуманістичної та традиційної парадигм вузівської підготовки п...
Saved in:
Date: | 2011 |
---|---|
Main Author: | |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського НАН України
2011
|
Series: | Інформація і право |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38935 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми / В.М. Махінов // Інформація і право. — 2011. — № 1(1). — С. 55-61. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |