Теоретичні підходи до визначення соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі формування мовної особистості

Про теоретичне підґрунтя соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога як мовної особистості. Подана характеристика соціокультурного комунікаційного простору. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень про...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Махінов, В.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського НАН України 2011
Назва видання:Інформація і право
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39010
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Теоретичні підходи до визначення соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі формування мовної особистості / В.М. Махінов // Інформація і право. — 2011. — № 2(2). — С. 61-65. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Про теоретичне підґрунтя соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога як мовної особистості. Подана характеристика соціокультурного комунікаційного простору. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та її зв’язку із соціокультурною комунікацією.