2025-02-23T05:54:33-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-39161%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:54:33-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-39161%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:54:33-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T05:54:33-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Методологія дослідження соціальних питань за програмами загальних переписів населення 1959 - 2001 рр.
Сучасна історична наука при дослідженні питань, пов’язаних з предметною сферою економічної історії, історичної демографії, історичної соціології, повинна приділяти першочергову увагу комплексним статистичним джерелам, серед яких найбільш універсальними та максимально достовірними є підсумкові дані з...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України
2011
|
Series: | Сiверянський лiтопис |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39161 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Сучасна історична наука при дослідженні питань, пов’язаних з предметною сферою економічної історії, історичної демографії, історичної соціології, повинна приділяти першочергову увагу комплексним статистичним джерелам, серед яких найбільш універсальними та максимально достовірними є підсумкові дані загальних переписів населення. Cоціальна структура населення України протягом другої половини ХХ ст. зазнала суттєвих якісних змін. Всебічний аналіз зазначеного процесу вбачається неможливим без залучення статистичної інформації переписів. При цьому нагальною стає необхідність наукового осмислення методології дослідження соціальних питань згідно з програмами вітчизняних загальних переписів населення 1959 – 2001 рр., що й стало предметом вивчення у даній статті. |
---|