Екранний видовищний синтез естрадного мистецтва
У статті подано порівняльний аналіз синтезу мистецтв в естраді та шоу-бізнесі, окреслено пріоритети здійснення видовища в контексті сучасних медіа-технологій.
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Гончарук, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2011
|
Назва видання: | Студії мистецтвознавчі |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39364 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Екранний видовищний синтез естрадного мистецтва / О. Гончарук // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2011. — № 3(35). — С. 14-19. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Академічне сопілкарство – предмет мистецтва і науки
за авторством: Корчинський, М.
Опубліковано: (2009) -
Деякі параметри взаємодії масового мистецтва і публіки
за авторством: Мозговий, М.
Опубліковано: (2009) -
Специфіка визначення стилю в контексті сучасних тенденцій музичного мистецтва
за авторством: Біла, К.
Опубліковано: (2010) -
Рефлексія національного в музичному дискурсі
за авторством: Кушнірук, О.
Опубліковано: (2009) -
Богородичні в теорії богослужбових жанрів
за авторством: Прилепа, О.
Опубліковано: (2010)