Духові інструменти в китайській музичній творчості та виконавстві
У статті вперше розкриваються провідні тенденції розвитку китайської музичної творчості та виконавства на духових інструментах. Вони висвітлені в їх зв’язках із найважливішими історичними й загальнокультурними процесами в Китаї....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Лі Сябінь |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2011
|
Назва видання: | Студії мистецтвознавчі |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39377 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Духові інструменти в китайській музичній творчості та виконавстві / Лі Сябінь // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2011. — № 3(35). — С. 110-115. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Апологетам гармошки як «рятівниці» традиції українських лірників
за авторством: Хай, М.
Опубліковано: (2011) -
До джерел: монографія Юрія Ясіновського
за авторством: Сиротинська, Н.
Опубліковано: (2011) -
До основ парамузикознавства
за авторством: Веселовська, Г.
Опубліковано: (2011) -
Світовий вимір Маестро
за авторством: Семененко, Н.
Опубліковано: (2011) -
Концепція самоідентифікації традиційної музично-інструментальної культури
за авторством: Ганудельова, Н.
Опубліковано: (2011)