Слово про М. М. Вілінського (спогади учня)
На тлі музичного життя Києва 1950-х років через особисті спогади автора зроблено спробу намалювати портрет його педагога з композиції у Київській консерваторії М. М. Вілінського – відомого українського композитора, педагога, музично-громадського діяча. Окреслено деякі його риси як педагога і людини,...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2010
|
Назва видання: | Музична україністика: сучасний вимір |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39406 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) / А. Муха // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-39406 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-394062012-12-17T12:20:43Z Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) Муха, А. Антон Муха у спогадах колег На тлі музичного життя Києва 1950-х років через особисті спогади автора зроблено спробу намалювати портрет його педагога з композиції у Київській консерваторії М. М. Вілінського – відомого українського композитора, педагога, музично-громадського діяча. Окреслено деякі його риси як педагога і людини, зокрема, ерудованість, професіоналізм, інтелігентність, демократизм у спілкуванні. Зазначено основні педагогічні принципи М. М. Вілінського – розвиток і вдосконалення музичного смаку, саморозкриття творчої індивідуальності учня, набуття професійних засад. На фоне музыкальной жизни Киева 1950-х годов благодаря личным воспоминаниям автора сделана попытка нарисовать портрет его педагога по композиции в Киевской консерватории Н. Н. Вилинского – известного украинского композитора, педагога, музыкально-общественного деятеля. Выделены некоторые его черты как педагога и человека, в частности эрудированность, профессионализм, интеллигентность, демократизм в общении. Отмечены основне педагогические принципы Н. Н. Вилинского – развитие и совершенствование музыкального вкуса, самораскрытие творческой индивидуальности ученика, приобретение профессиональных основ. There is made attempt to depict a portrait of the famous Ukrainian composer and teacher M. M. Vilinskij against background of the music life in Kyiv of 1950s. There are marked some his features as pedagogue and man – erudition, professional skill, refinement, simplicity in personal contacts. The author has given the next pedagogical principles of his teacher: development and perfection of music taste, self-opening of creative individuality of student, asquisition of professional skill. 2010 Article Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) / А. Муха // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. XXXX-0107 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39406 82–312.6+78 uk Музична україністика: сучасний вимір Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Антон Муха у спогадах колег Антон Муха у спогадах колег |
spellingShingle |
Антон Муха у спогадах колег Антон Муха у спогадах колег Муха, А. Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) Музична україністика: сучасний вимір |
description |
На тлі музичного життя Києва 1950-х років через особисті спогади автора зроблено спробу намалювати портрет його педагога з композиції у Київській консерваторії М. М. Вілінського – відомого українського композитора, педагога, музично-громадського діяча. Окреслено деякі його риси як педагога і людини, зокрема, ерудованість, професіоналізм, інтелігентність, демократизм у спілкуванні. Зазначено основні педагогічні принципи М. М. Вілінського – розвиток і вдосконалення музичного смаку, саморозкриття творчої індивідуальності учня, набуття професійних засад. |
format |
Article |
author |
Муха, А. |
author_facet |
Муха, А. |
author_sort |
Муха, А. |
title |
Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) |
title_short |
Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) |
title_full |
Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) |
title_fullStr |
Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) |
title_full_unstemmed |
Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) |
title_sort |
слово про м. м. вілінського (спогади учня) |
publisher |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Антон Муха у спогадах колег |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39406 |
citation_txt |
Слово про М. М. Вілінського (спогади учня) / А. Муха // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. |
series |
Музична україністика: сучасний вимір |
work_keys_str_mv |
AT muhaa slovoprommvílínsʹkogospogadiučnâ |
first_indexed |
2023-10-18T17:50:04Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:50:04Z |
_version_ |
1796142607374483456 |