Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]

У матеріалі представлено фраґменти з дослідження “Відкритий твір” відомого сучасного італійського філософа, письменника, культуролога Умберто Еко. Вибране з цієї праці, в якій розкриваються новітні тенденції у мистецькому баченні дійсності, стосується музичного мистецтва. Аналізуючи низку музичних т...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Еко, У.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2010
Назва видання:Музична україністика: сучасний вимір
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39408
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] / У. Еко // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-39408
record_format dspace
spelling irk-123456789-394082012-12-17T12:20:50Z Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] Еко, У. Теоретичні проблеми музикознавства У матеріалі представлено фраґменти з дослідження “Відкритий твір” відомого сучасного італійського філософа, письменника, культуролога Умберто Еко. Вибране з цієї праці, в якій розкриваються новітні тенденції у мистецькому баченні дійсності, стосується музичного мистецтва. Аналізуючи низку музичних творів композиторів-аванґардистів ХХ сторіччя, автор доходить висновку, що відкритість мистецького твору робить його споживача (глядача, в музиці – слухача) дієвим учасником мистецтва, тобто його співавтором. Материал представляет собой фрагменты исследования “Открытое произведение” известного современного итальянского философа, писателя, культуролога Умберто Эко. Избранное из этого труда, в котором рассматриваются новейшие тенденции в художественном видении действительности, касаются музыкального искусства. Анализируя ряд музыкальных произведений композиторов-авангардистов ХХ столетия, автор приходит к выводу, что открытость произведения делает его потребителя (зрителя, в музыке – слушателя) действенным участником произведения, то есть – его соавтором. There are presented fragments from research “Opened work” by the known modern Italian philosopher, writer Umberto Eco. It is chosen from this labour in which the newest tendencies open up in artistic vision of reality, touches a musical art. Analysing the row of pieces of music by composers-avant-gardists of XX century, an author comes to the conclusion, that the openness of artistic work does his user (spectator, in music – listener) the effective participant of art, that by his co-author. 2010 Article Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] / У. Еко // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. XXXX-0107 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39408 82:111.852 uk Музична україністика: сучасний вимір Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Теоретичні проблеми музикознавства
Теоретичні проблеми музикознавства
spellingShingle Теоретичні проблеми музикознавства
Теоретичні проблеми музикознавства
Еко, У.
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
Музична україністика: сучасний вимір
description У матеріалі представлено фраґменти з дослідження “Відкритий твір” відомого сучасного італійського філософа, письменника, культуролога Умберто Еко. Вибране з цієї праці, в якій розкриваються новітні тенденції у мистецькому баченні дійсності, стосується музичного мистецтва. Аналізуючи низку музичних творів композиторів-аванґардистів ХХ сторіччя, автор доходить висновку, що відкритість мистецького твору робить його споживача (глядача, в музиці – слухача) дієвим учасником мистецтва, тобто його співавтором.
format Article
author Еко, У.
author_facet Еко, У.
author_sort Еко, У.
title Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
title_short Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
title_full Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
title_fullStr Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
title_full_unstemmed Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
title_sort відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
publisher Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
publishDate 2010
topic_facet Теоретичні проблеми музикознавства
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39408
citation_txt Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] / У. Еко // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр.
series Музична україністика: сучасний вимір
work_keys_str_mv AT ekou vídkritijtvírformaíneviznačenístʹusučasnihpoetikahfragmentipoetikavídkritogotvoru
first_indexed 2023-10-18T17:50:04Z
last_indexed 2023-10-18T17:50:04Z
_version_ 1796142607587344384