Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору]
У матеріалі представлено фраґменти з дослідження “Відкритий твір” відомого сучасного італійського філософа, письменника, культуролога Умберто Еко. Вибране з цієї праці, в якій розкриваються новітні тенденції у мистецькому баченні дійсності, стосується музичного мистецтва. Аналізуючи низку музичних т...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2010
|
Назва видання: | Музична україністика: сучасний вимір |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39408 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] / У. Еко // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-39408 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-394082012-12-17T12:20:50Z Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] Еко, У. Теоретичні проблеми музикознавства У матеріалі представлено фраґменти з дослідження “Відкритий твір” відомого сучасного італійського філософа, письменника, культуролога Умберто Еко. Вибране з цієї праці, в якій розкриваються новітні тенденції у мистецькому баченні дійсності, стосується музичного мистецтва. Аналізуючи низку музичних творів композиторів-аванґардистів ХХ сторіччя, автор доходить висновку, що відкритість мистецького твору робить його споживача (глядача, в музиці – слухача) дієвим учасником мистецтва, тобто його співавтором. Материал представляет собой фрагменты исследования “Открытое произведение” известного современного итальянского философа, писателя, культуролога Умберто Эко. Избранное из этого труда, в котором рассматриваются новейшие тенденции в художественном видении действительности, касаются музыкального искусства. Анализируя ряд музыкальных произведений композиторов-авангардистов ХХ столетия, автор приходит к выводу, что открытость произведения делает его потребителя (зрителя, в музыке – слушателя) действенным участником произведения, то есть – его соавтором. There are presented fragments from research “Opened work” by the known modern Italian philosopher, writer Umberto Eco. It is chosen from this labour in which the newest tendencies open up in artistic vision of reality, touches a musical art. Analysing the row of pieces of music by composers-avant-gardists of XX century, an author comes to the conclusion, that the openness of artistic work does his user (spectator, in music – listener) the effective participant of art, that by his co-author. 2010 Article Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] / У. Еко // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. XXXX-0107 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39408 82:111.852 uk Музична україністика: сучасний вимір Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Теоретичні проблеми музикознавства Теоретичні проблеми музикознавства |
spellingShingle |
Теоретичні проблеми музикознавства Теоретичні проблеми музикознавства Еко, У. Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] Музична україністика: сучасний вимір |
description |
У матеріалі представлено фраґменти з дослідження “Відкритий твір” відомого сучасного італійського філософа, письменника, культуролога Умберто Еко. Вибране з цієї праці, в якій розкриваються новітні тенденції у мистецькому баченні дійсності, стосується музичного мистецтва. Аналізуючи низку музичних творів композиторів-аванґардистів ХХ сторіччя, автор доходить висновку, що відкритість мистецького твору робить його споживача (глядача, в музиці – слухача) дієвим учасником мистецтва, тобто його співавтором. |
format |
Article |
author |
Еко, У. |
author_facet |
Еко, У. |
author_sort |
Еко, У. |
title |
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] |
title_short |
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] |
title_full |
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] |
title_fullStr |
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] |
title_full_unstemmed |
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] |
title_sort |
відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] |
publisher |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Теоретичні проблеми музикознавства |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39408 |
citation_txt |
Відкритий твір: форма і невизначеність у сучасних поетиках (фраґменти)[поетика відкритого твору] / У. Еко // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — укр. |
series |
Музична україністика: сучасний вимір |
work_keys_str_mv |
AT ekou vídkritijtvírformaíneviznačenístʹusučasnihpoetikahfragmentipoetikavídkritogotvoru |
first_indexed |
2023-10-18T17:50:04Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:50:04Z |
_version_ |
1796142607587344384 |