Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті

Предметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Хар...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Шип, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2010
Назва видання:Музична україністика: сучасний вимір
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39410
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті / С. Шип // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-39410
record_format dspace
spelling irk-123456789-394102012-12-17T12:21:12Z Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті Шип, С. Теоретичні проблеми музикознавства Предметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Характеризуються такі етапи конкретизації задуму твору: 1) визначення звукового матеріалу, 2) оформлення музично-інтонаційного висловлення, 3) композиційне оформлення тексту. Розглядаються питання про модельні властивості задуму, функції жанру та стилю в процесі генезису музичного твору. Предметом изучения в статье является замысел музыкального произведения. Последний трактуется в согласии с предложением А. И. Мухи как психологическая фаза процесса генезиса произведения в сознании композитора. Предпринимается попытка интерпретировать замысел музыкального произведения с помощью понятий и положений лингвосемиотического подхода. Характеризуются следующие этапы конкретизации замысла произведения: 1) определение звукового материала, 2) оформление музыкально-интонационного высказывания, 3) композиционное оформление текста. Рассматриваются вопросы о модельных свойствах замысла, о функции жанра и стиля в процессе генезиса музыкального произведения. The plan of a musical composition is the subject of study in this clause. The plan of musical composition is treated in the consent with the offer by Anton Mukha as a psychological phase of musical composition process. The attempt to interpret a plan of musical composition with the help of concepts and statements of linguistics and semiotics is undertaken. The following stages of a plan are characterized: 1) the definition of a sound material, 2) the generation of the musical-speech form, 3) the composition of the musical text. The modelling properties of a plan, functions of a genre and style in genesis of a musical composition are examined. 2010 Article Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті / С. Шип // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0107 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39410 78.01 uk Музична україністика: сучасний вимір Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Теоретичні проблеми музикознавства
Теоретичні проблеми музикознавства
spellingShingle Теоретичні проблеми музикознавства
Теоретичні проблеми музикознавства
Шип, С.
Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
Музична україністика: сучасний вимір
description Предметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Характеризуються такі етапи конкретизації задуму твору: 1) визначення звукового матеріалу, 2) оформлення музично-інтонаційного висловлення, 3) композиційне оформлення тексту. Розглядаються питання про модельні властивості задуму, функції жанру та стилю в процесі генезису музичного твору.
format Article
author Шип, С.
author_facet Шип, С.
author_sort Шип, С.
title Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
title_short Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
title_full Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
title_fullStr Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
title_full_unstemmed Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
title_sort задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті
publisher Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
publishDate 2010
topic_facet Теоретичні проблеми музикознавства
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39410
citation_txt Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті / С. Шип // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Музична україністика: сучасний вимір
work_keys_str_mv AT šips zadummuzičnogotvoruulíngvosemíotičnomuaspektí
first_indexed 2023-10-18T17:50:04Z
last_indexed 2023-10-18T17:50:04Z
_version_ 1796142607799156736