Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти
В статті розглядається зміна парадигми історичного пізнання в умовах полікультурного суспільства. Звертається увага на переорієнтацію вивчення історії з “макрорівня” на “макрорівень”. Зроблено висновок про важливу роль історичного пізнання в формування полікультурного суспільства....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Світогляд - Філософія - Релігія |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39512 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти / С. Бережна // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. — № 1(1). — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |