Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти

В статті розглядається зміна парадигми історичного пізнання в умовах полікультурного суспільства. Звертається увага на переорієнтацію вивчення історії з “макрорівня” на “макрорівень”. Зроблено висновок про важливу роль історичного пізнання в формування полікультурного суспільства....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2011
Автор: Бережна, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України 2011
Назва видання:Світогляд - Філософія - Релігія
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39512
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти / С. Бережна // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. — № 1(1). — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine